Ingen verkar fatta?!

Ingen verkar fatta att jag verkligen inte vill ha det så jobbigt som jag har det.
Jag har svårt för att gå vidare, men jag har försökt. Men det går inte!
Jag försöker att inte tänka på HONOM, men han kommer upp hela tiden.
Jag vet inte vart fan jag vill/ska gå.
Jag gråter dagligen över det, fortfarande. Jag önska att jag kunna göra ngt, för att du skulle fatta att jag verkligen gör allt för dig. Jag behöver dig för att kunna må bra.
Du vill knappt vara min vän. Och du har så lätt att gå vidare, och jag önska att jag med hade det, men det är SKITSVÅRT! men men hejdå!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du vet vart du har mig Elin, & du kan klara det hära!<3

2011-12-08 @ 15:25:15
URL: http://ooliviakjellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0