In da School

Hejsan mina söta läsare! haha nej men jag skojja.
Sitter i skolan och skriver lite på min svenska grej om klassiker. Ska snart ha so. skit kul..
När jag slutar idag ska jag bara gå hem och ta det lugnt och kanske hitta på ngt, beror på om jag orkar träffa ngn. Jag tror jag ska fotografera lite idag, så det kommer lite nya bilder, men vet inte riktigt när jag kan lägga in dom på dator. Vi får se. Men ska försöka göra det såå snart som möjligt, och då lovar jag er att det kommer bli en bildbooomb ;) hahhaha, mkt bilder på Jimi & Olivia. Och även mkt ´bilder på hundarna. Men ska nog ut och fotografera naturen idag haha. Men jag skriver igen sen, kanske. Men ha en trevlig eftermiddag/kväll, så hörs vi!
Pusspuss ;*


Haha, fin bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0