Dålig uppdatering

Hej, förlåt att jag inte bloggar sååå mkt,  men jag orkar inte, för min dator är så jävla seg.
Men jag ska blogga så ofta jag kan. Ska berätta lite kort om gårdagen.
Olivia & Jimi kom hem till mig, så jag har fotograferat dom lite, så bilderna på dom kommer sen när jag lagt in dom på datorn. Vi får se när det blir. Innan dom kom satt jag bara hemma och kollade film, och chilla!
Härligt! Och idag har jag varit hemma hos Eva bara och sen vid typ 16.00 tiden cyklade jag hem till Adam och kollade på film. Sen åkte jag hem vid 17.00 och käkade och sen kollade jag på "förtrollad" med Veronica.
Såå himla rolig! :) Men jag ska göra iordning chocklad till mig och Lillemor nu och sätta mig i soffan och dega lite.
Orkar inte göra mer inlägg idag, så vi får se om jag gör ngt imorgon! :)
Men jag säger Godnatt puss och kram!!
Bonds nos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0